2010. július 12., hétfő

Ákos koncert a VOLT fesztiválon

Sajátos helyzetemből adódik az, hogy életem egyik meghatározó élménye volt a Szindbád turné 2010 soproni állomása.

Drobina Tomi vagyok. 2008-ban egy súlyos baleset következtében eltört a gerincem két helyen is. Amikor a János kórház intenzív osztályán felébredtem, közölték velem, hogy nagy baj van, de a gerincvelő nem szakadt el. Onnantól kezdve azt szuggeráltam, hogy ismét első sorban állok egy zúzós Ákos koncerten a kék Ákos feliratú sálammal mint a baleset előtt. Hosszú utat jártam be míg ez bekövetkezett, de ez egy másik történet. 2010. július 2-át írtunk amikor megvalósult az álom. Fél 2 körül mentem oda a nagyszínpadhoz, ahol már szerelték a díszletet. Viktor, Ákos fotósa megkért, hogy menjek árnyékba, de én maradtam a helyemen. Ezt követően vizet hozott nekem, és így szólt: Testvér! Az Isten áldjon meg, legalább igyál valamit! :-)
3, fél 4 körül feltűnt a színpadon Ákos, és elkezdődött a próba. 4 dalt játszottak el, akkora siker mellett, mintha már a koncerten lennénk. A próba után Sanyi lehozott néhány dobverőt, és szétosztotta, ezekből nekem is jutott, és még alá is írta. :-)

Ami pedig 20.30-kor elkezdődött azt nem lehet szavakba önteni. Aki volt valamelyik koncerten az tudja, aki pedig nem, az ne habozzon, és menjen el egy állomásra, és megérti, hogy mit érzünk mi Ákos rajongók egy olyan bulin, ami minden eddigit felülmúl. Igaz, én azért is mondom ezt, mert nekem egy baleset óta folyamatosan visszatérő álmom valósult meg ezzel a koncerttel.

Köszönöm Ákos!



Szerző: Drobina Tomi